نرو ...

خرید بک لینک
image

جای خالی ات را
در نقطه چین اشک هایم
درد می کشم
و هنوز
نمی توانم بفهمم
بعضی از نبودن ها را
بلندای هیچ آاااهی
پر نمی کند

ای کاش
جای ادبیات
کمی منطق خوانده بودم...
❤❤❤

دوست داشتنت.......

ما را در سایت دوست داشتنت.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 21:56

صفحه بندی